Selv om første aftale gik i vasken, kaster hun sig ud i en ny: Her er hertuginde Meghans nye job
Det trak overskrifter, da hertuginde Meghan og prins Harry indgik en tre år lang aftale med streamingtjenesten Spotify.
En aftale til 35 millioner amerikanske dollars om en række podcast fra parrets hånd.
Kort tid efter afsløringen af aftalen udkom de første episoder af hertugindens podcast, der havde titlen ”Archetypes”.
Hertuginde Meghan havde i podcasten besøg af kendte kvinder som Serena Williams, Mariah Carey og Paris Hilton.
Formålet med den var at undersøge og underminere situationer, der sætter kvinder tilbage.
Men i 2023 blev podcasten lukket og aftalen opsagt med en begrundelse om, at parret ikke havde overholdt kravene for produktivitet. Der udkom 13 afsnit på 31 måneder.
Nu har hertuginde Meghan altså indgået en ny aftale med en anden virksomhed. Det skriver Sky News.
Det er det kvindedrevet Lemonada Media, der har lavet en aftale med hertuginden.
”Jeg er stolt af at annoncere, at jeg bliver en del af det dygtige hold hos Lemonada, så jeg kan fortsætte min kærlighed til podcasting. At have mulighed for at bakke op om en virksomhed grundlagt af kvinder med et bagkatalog af udfordrende og underholdende podcast er en fantastisk måde at skyde 2024 i gang,” udtaler hertuginde Meghan i en pressemeddelelse.
Her afsløres det også, at planen er, at hendes originale podcast ”Archetypes” skal genudgives, lige som at det er planen, hun skal udkomme med en spritny podcast.
”Jeg kan næsten ikke vente med at dele nyt om den snarest, og så er jeg bare begejstret for at blive en del af Lemonada-familien”, lyder det fra hertuginden.
Hun kommer i fold med stjerner som Julia Louis-Dreyfus og Sarah Silverman.