25. mar. 2025
Af Marianne Singer

Rejser snart afsted: Her kommer prinsesse Madeleine til at vække enorm opsigt

Prinsesse Madeleine.
Prinsesse Madeleine.
Foto: Martin Høien
Prinsesse Madeleines nye samarbejdspartner Tina Müller, CEO for hudplejevirksomheden Weleda, afslører nyt om samarbejdet med den svenske prinsesse og næste store skridt.

Prinsesse Madeleine overraskede med en kæmpe nyhed mandag, hvor hun på sin Instagram forklarede, at hun lancerer sin egen hudplejeserie "MinLen", der er udviklet i samarbejde med den bæredygtige hudplejevirksomhed Weleda.

Nu afslører hendes samarbejdspartner, CEO for Weleda Tina Müller, og blandt andet det tyske medie Rheinische Post flere spændende detaljer om samarbejdet og næste skridt for prinsessen.

En hjertesag

LinkedIn skriver Tina Müller som det første, at samarbejdet er "en hjertesag" for både hende selv og prinsessen.

Ifølge Tina Müller er produktserien, der lanceres til efteråret, Europas første naturlige, ansvarsbevidste "multi-generations-mærke" til hele familien.

Med serien håber de, ifølge Müller, på at kunne nå ud til blandt andet de mange børn og unge, der inspireret af de sociale medier, allerede i en tidlig alder bruger for deres hud uegnede kosmetikprodukter.

Begyndte sidste år

Tina Müller skriver endvidere, at samarbejdet med prinsesse Madeleine allerede begyndte i januar 2024.

"minLen" bliver lanceret med både ansigtscreme, Shampoo & showergel, kropslotion, læbepleje og kropsolie.

I 2026 vil der blive tilføjet solbeskyttelsesprodukter.

Kommer til at vække opsigt

Næste store skridt i samarbejdet kommer uden tvivl til at vække megen opsigt og tiltrække en masse presse.
Det sker, når prinsessen sammen med Tina Müller fredag den 28. marts stiller sig op på scenen på messen "The Art of Beauty & Health" i den tyske by Düsseldorf for at fortælle mere om produktet.

Her kommer Tina Müller sammen med prinsesse Madeleine til at lave en præsentation på scenen, hvor de afslører mere om, hvordan partnerskabet begyndte og hvad der var udfordrende i arbejdsprocessen undervejs.

Og det er nok ikke helt tilfældigt, at prinsessens første offentlige optræden med produktet finder sted i Düsseldorf.

Ifølge Rheinische Post, har der været mange møder mellem prinsessen og Weleda i Arlesheim ved Basel, hvor Weledas hovedsæde ligger, og i Düsseldorf, hvor kosmetikkæden Douglas, der er en af Weledas største handelspartnere, har sit hovedsæde.

Mere om: