Derfor reklamerer Casper Christensen for teleselskab
- Jeg har ikke haft noget imod at lave reklamer. Det er gode penge for relativt lidt arbejde. Der var bare ingen, der spurgte. Måske fordi de troede, jeg ville sige nej, men TDC spurgte, og så syntes jeg sgu næsten, at de skulle have lov, fortæller Casper Christensen til Ekstra Bladet, der har spurgt komikeren, hvorfor han har valgt at være reklamesøjle.
- Jeg tror heller ikke, at der længere er den samme negative klang ved reklamer, som der var tidligere. Alle gør det. Men det er klart, at jeg ikke vil reklamere for hvad som helst, tilføjer Casper Christensen.
Og det er ikke nogen dårlig forretning, afslører komikeren:
- Det er jo vanvittigt, at man tjener flere penge på at være på i 30 sekunder mellem to udsendelser, man gerne vil se, end man gør på at være med i 30 minutter i disse udsendelser.
Og nu hvor Casper Christensen alligevel er inde i varmen hos TDC, lancerer han i dag en ny portal der, hvor folk, der synes, de har et talent for comedy, kan uploade videoer af deres kunnen.
- Så ser vi på det og vælger dem ud, vi tror, har noget at byde på. Får dem ind i huset og arbejder videre med dem, fortæller Casper Christensen til Ekstra Bladet.
- Grunden til, at jeg startede Douglas Entertainment i 2010, var at finde nye talenter at arbejde sammen med. Det er gået fint, men komikere hænger ikke på træerne. Fødekæden risikerer at komme til at mangle et led, hvis vi ikke får talenterne ud af busken, og det opfordrer vi dem nu til at komme, siger komikeren.