23. nov. 2008
Af af Signe Ravn

Caroline Wozniacki skal i Vogue

Caroline Wozniackis manager forudser, at topresultater i en Grand Slam-turnering kan åbne døren til indbringende sponsorkontrakter med internationale firmaer. ?Uden for banen skal hun bare blive ved med at gøre det, hun gør,? siger John Tobias til Ekstra
Caroline Wozniackis manager forudser, at topresultater i en Grand Slam-turnering kan åbne døren til indbringende sponsorkontrakter med internationale firmaer. ?Uden for banen skal hun bare blive ved med at gøre det, hun gør,? siger John Tobias til Ekstra Bladet.
Foto: Martin Høien/BILLED-BLADET
Caroline Wozniacki skal i Vogue, for det er vejen til de store penge, mener hendes manager, der har hyret en mediemanager for at få det til at ske.

Caroline Wozniacki har allerede en pæn indkomst med blandingen af sponsorindtægter og præmiepenge, men sportskarrieren varer ikke evigt, og nu har forretningsbevidste Caroline Wozniacki hyret en mediemanager, der kan hive de store sponsor-kontrakter hjem til hende.

"Caroline er allerede godt kendt i tenniskredse derovre. Nu har vi hyret en mediemanager på fuld tid, som udelukkende skal sørge for at få hende ind i de magasiner, der går bredere ud. Vogue, Q og den slags," siger Caroline Wozniackis manager John Tobias til Ekstra Bladet.

John Tobias vurderer i avisen, at kombinationen af en mediemanager og topresultater kan skaffe Caroline Wozniacki lukrative sponsorater fra de største firmaer: "Hvis hun virkelig skal på landkortet hos dem, og hvis hun virkelig skal 'cashe ind', så skal hun på internationalt tv, og det betyder mindst en kvartfinale ved en Grand Slam."

Læs mere om: